Trocha pravidel. Jak je to s chipperem?

28.06.2016 07:24

Bohužel s chipperem, který má dvě úderové plochy, hrát nesmíte. Vyplývá to z appendixu Pravidel golfu, kde stojí: Hlava hole musí mít pouze jednu úderovou líc, s výjimkou patru, který může mít dvě úderové líce, pokud jsou jejich vlastnosti shodné a pokud jsou naproti sobě.
Chipper s dvěm úderovými plochami určitě mezi puttery nepatří a proto se bude jednat o hůl nevyhovující Pravidlům. Pokud ji jenom ponesete v bagu pak dostanete do kožichu dvě za každou jamku, kde k porušení Pravidla (4-1) došlo, nejvíc ale celkem 4 trestné za kolo. Pokud s takovou holí zahrajete ránu, jste okamžitě DQ.

http://www.randa.org/Rules-of-Golf/Appendices/Appendix-II-DESIGN-OF-CLUBS/4-Clubhead#alldecisions